Zasady

Zachowanie

 Goście zgadzają się utrzymywać rozsądny poziom hałasu o każdej porze dnia i nocy, aby nie przeszkadzać sąsiadom. Goście powinni w pełni współpracować ze wszystkimi innymi gośćmi w sąsiednim budynku, aby przez cały czas zachować spokojną atmosferę. Goście zgadzają się nie stwarzać i/lub utrzymywać uciążliwości lub innych zakłóceń, które naruszają komfortowe warunki życia lub prywatność innych sąsiednich mieszkańców.

Gość ponadto zgadza się, że zachowanie Najemcy, które narusza jakikolwiek warunek Regulaminu Domu lub jakąkolwiek umowę najmu, stanowi podstawę do zakończenia ich urlopu bez zwrotu wpłaconych środków. 

 

ZRZECZENIE SIĘ PRAWA DO ZŁAMANIA/DEPOZYTU ZABEZPIECZAJĄCEGO

Podczas meldowania się w miejscu zakwaterowania wymagana jest wpłata depozytu na ewentualne zniszczenia jest to kwota w wysokości 500 €. 

 

Zameldowanie / Wymeldowanie

Najwcześniejsza godzina zameldowania : 16:00

Ostatnia godzina wymeldowania : 11 : 00*

W zależności od dostępności możemy być elastyczni w terminach, prosimy o zapytanie. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie musi zostać potwierdzone na piśmie.

Staramy się spotkać wszystkich gości przybywających do godziny 19:00 w celu zameldowania w obiekcie. Goście przyjeżdżający po godzinie 19:00 otrzymają link ze wskazówkami dojazdu oraz 4-cyfrowy kod do pobrania klucza, który otwiera drzwi wejściowe.

PODATEK ECO

Składkę płacą wszyscy turyści, którzy ukończyli  18 lat

Wynosi ona  0,50 € za osobę za każdą noc płatną przy odprawie, wydaną na Wyspach Maltańskich w każdym rodzaju zakwaterowania. Wysokość składki jest ograniczona do maksymalnie 5 € za każdy nieprzerwany pobyt.

CO JEST WLICZONĘ W CENĘ :

Media :  woda, gaz, prąd  ( nie wliczając klimatyzacji ) 

Urządzenia klimatyzacyjne  (nie wliczone w cenę) w systemie płatnego na bieżąco elektronicznego automatu na monety zainstalowanego na miejscu (monety 1 € i 2 €). Każda jednostka klimatyzacyjna zużywa około 2 € na każde 8 godzin, w zależności od warunków. 

Darmowe Wi-Fi  jest zapewnione przy około 100 MBPS (w zależności od dostawcy).

Czyszczenie basenu  przed każdą nową rezerwacją, a następnie co tydzień.

Tabletki  do zmywarki i pralki – na każdą zarezerwowaną noc oferowana jest 1 tabletka do zmywarki i 1 tabletka do pralki. 

Sypialnie wszystkie łóżka zostaną przygotowane z odpowiednią pościelą. Oprócz tego otrzymasz również 2 ręczniki na osobę – które zostaną umieszczone na łóżkach gotowe do użycia, 1 kąpielowy oraz 1 mały. 

Usługa sprzątania jest wliczona w cenę tylko w przypadku rezerwacji na 7 lub więcej nocy w następujący sposób:

Pobyt 0-6 nocy – Usługa sprzątania, wymiana ręczników i pościeli jest dostępna za dodatkową opłatą ( wymagane pisemne powiadomienie ).

Pobyt na 10 nocy – wymiana ręczników i pościeli jest dostępna bezpłatnie.

CZY PALENIE JEST DOZWOLONE?

Palenie nie jest dozwolone w żadnej z naszych wynajmowanych nieruchomości, jednak możesz palić na zewnątrz nieruchomości , na przykład na balkonach, tarasach i prywatnych basenach.

 

UTYLIZACJA ODPADÓW I/LUB RECYKLING 

Maltańskie prawo wymaga segregowania odpadów i przestrzegania harmonogramu dnia.

Prosimy gości o przestrzeganie Harmonogramu Odpadów, który zapewniamy w każdym obiekcie , łącznie z godzinami.

Zapewniamy specjalne torby i zainstalowaliśmy haczyki na ścianach zewnętrznych, aby zapewnić, że torby są przechowywane poza zasięgiem do momentu odbioru.

 

CZYSZCZENIE KOŃCOWE

Końcowe sprzątanie nie jest wliczone w cenę która uzależniona jest od wielkości domu. 

Ponadto goście są zobowiązani do dbania o nieruchomość i pozostawienia jej w czystym i uporządkowanym stanie po zakończeniu najmu. Stała opłata w wysokości 150 € za nadzwyczajne sprzątanie zostanie odtrącona od wpłaconego depozytu jeśli mienie pozostawione jest w nieporządnym stanie. 


ZASADY ANULOWANIA
Bezpłatna anulacja 24 godziny od momentu dokonania rezerwacji i więcej niż 120 dni przed datą przyjazdu – bez kary, pełna kaucja zwrócona.
Rezygnacja dokonana na mniej niż 120 dni przed datą przyjazdu – 10% wpłaconej kwoty zostanie naliczone jako kara umowna, reszta wpłaty zostanie zwrócona tylko w przypadku ponownego wynajmu lokalu na cały okres planowanego pobytu.